sobota, 9 listopada 2013

# 2

                                                     DWA    MIESIĄCE    PÓŹNIEJ

Do występu One Direction zostało jeszcze 3 dni więc poszłam do centrum handlowego kupić jakieś nowe ubrania . Kupiłam parę rzeczy . Gdy wracałam w telefonie włączyłam " One Direction - Story of my life " .
Byłam już w połowie drogi do domu gdy poczułam jak ktoś na mnie wpada a ka upadam na ziemię . Z ręki wypadły mi wszystkie torby więc ta osoba je podniosła . 
- Wszystko w porządku ? - Zapytał nieznajomy .
- Noga mnie boli . Nie mogę wstać. - odpowiedziałam . 
- Podwieźć cię do domu ? - Zapytał 
- Gdybyś mógł . - odpowiedziałam równocześnie podnosząc głowę by sprawdzić do kogo mówię . Nieznajomy miał kaptur i okulary przeciwsłoneczne , ale twarz wydawała mi się znajoma . Nagle mnie oświeciło przecież to ZAYN MALIK , jeden z członków zespołu One Direction . Zayn wziął mnie na ręce bo nie dałam rady iść . 
- Nazywasz się Zayn Malik  ? - zapytałam z ciekawością co odpowie . 
- Tak tylko nie krzycz ani nie piszcz .  - odpowiedział
- Nawet o tym nie pomyślałam - powiedziałam 
 Zaniósł mnie do samochodu .
- Gdzie mieszkasz ? - Zapytał 
Podałam mu adres ale nie zawiózł mnie do domu .



------------------------------------------------------------------------------------------------------------========================================================================------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Byłabym wdzięczna gdybyście dodawali komentarze 


Miłego czytania :)

1 komentarz: