niedziela, 10 listopada 2013

# 3

Podałam mu adres ale nie zawiózł mnie do domu .
-Gdzie mnie zawiozłeś ? - zapytam .
-do hotelu w którym na razie mieszkam ja z chłopakami .
Uśmiech pojawił mi się na twarzy bo przecież poznam całe One Direction . Gdy Zayn już podjechał pod hotel , wziął mnie na ręce i zaniósł do ich pokoju . Posadził mnie na kanapę i moim oczom ukazała się reszta cudownych chłopaków . To była piękna chwila , ale minęła szybko bo zadzwonił do mnie lekarz .
- Przyjedzie Pani ? - zapytał doktor
- Po co ? - odpowiedziałam pytając
- Pani matka miała wypadek - odpowiedział
- No to przyjadę - powiedziałam
Z moich oczu popłynęły łzy .
- Co się stało ? - zapytał Zayn
- Moja mama jest w szpitalu miała wypadek . odpowiedziałam
- Zawieźć cię do niej ? - zapytał
- Gdybyś mógł . - odpowiedziałam

------------------------------------------------------------------------------------------------------------))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Gdybyście mogli podajcie jakieś dwa imiona .

Miłego czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz